Știi ce trebuie să faci când lași telefonul în service, ca să nu ai probleme?

service GSM IASI

Evită problemele! Iată câteva recomandări:

  1. să-ți iei cartela SIM și card-ul de memorie. Dacă le lași în telefon, este posibil să se rătăcească;
  2. sa-i faci fotografii telefonului, pe toate părțile carcasei. Pentru ca să eviți discuțiile legate de eventualele zgrâeturi ce pot apărea, sau alte probleme estetice;
  3. să-ți salvezi datele din telefon. În cazul în care telefonul nu o să se mai deschidă, să le ai salvate: numere de telefon, poze, video, etc.
  4. să explici persoanei de la recepție service, clar și concret ce problema are telefonul și ce dorești. Testează telefonul pentru exemplificare de față cu el;
  5. expimă clar ce cerințe/ doleanțe ai;
  6. întreabă ce opțiuni sunt pentru remedierea problemei (tipul pieselor/componentelor, originale sau aftermarket, costuri, etc);
  7. întreabă dacă sunt riscuri
  8. întreabă ce garanție se oferă, și care sunt condițiile impuse pentru a beneficia de ea;
  9. întreabă în cât timp aprox.  se efectuează reparația
Estimare cost

De obicei situațiile mai puțin plăcute pot apărea din lipsă de comunicare, sau din neglijență.

Dacă puneți în practică recomandările de mai sus, evitați posibilele situații neplăcute.

Vrei să mai primești SFATURI GRATUITE și UTILE de la noi? Lasă-ne email-ul tău, ca să putem ține legătura!