Comanda
Ne puteţi trimite posibilele comenzi/solicitari servicii via e-mail sau prin formular online direct (valabil pentru plati prin servicii de plata in rate, sau serviciile de deblocare la distanta).
Preţuri
Toate preţurile sunt preţuri nete şi nu includ posibilele costuri/tarife de asigurare şi de expediere. si/sau comisioane bancare de transfer. Preţurile pot fi supuse unor schimbări pe termen scurt fără preaviz. Preţurile se pot schimba periodic in functie de factori variabili externi. Preturile estimative le puteti gasi aici: https://www.gsmiasi.ro/programari/. Eventualele reduceri, oferte speciale, vouchere sunt valabile numai in magazin. Reducerile, ofertele speciale și voucherele nu se cumulează.
Plați
In momentul în care începem o colaborare cu un nou client:
- putem solicita plata integrala in avans (valabil pentru serviciile de deblocare la distanta). Din momentul receptionarii platii in conturile firmei ( sau direct in magazin) se poate incepe procedura de solutionare a solicitarii clientului.
- putem oferi variantele de plăți prin card, integrale sau în rate. Acestea sunt directe la bancile cu care colaboram sau prin alte servicii de procesare plăți gen Netopia – MobilPay, Euplatesc.ro sau TBI. Se accepta plati cu carduri VISA și MASTERCARD. Plata in rate este valabila in magazin, pentru valorile de plata cuprinse intre 500 lei și 1500 lei și se pot achita în 3 rate. Clientul solicitant primește link de plată pe propiul dispozitiv, urmând pașii specifici indicați de către platformă. Plațile in rate nu beneficiază de reduceri, oferte, și nu se pot utiliza voucherele.
Termenii de livrare
Perioada de asteptare a furnizarii materialului solicitat se calculeaza in zile lucratoare si poate suferi intarzieri maxim cu 20% din termenul stabilit initial. Dacă după termenul prestabilit, + 20% nu se furnizeaza materialul solicitat, clientului i se anuleaza solicitarea si se restituie suma achitata de acesta in maxim 5 zile lucratoare. Termenul de livrare este comunicat in scris (este diferit in functie de produs, serviciu, livrare de la furnizori colaboratori) si este adus la cunostina clientului, acesta confirmand prin semnatura.
Modalităţi de plată directe
Acceptăm şi transferuri bancare: Achitaţi la:
Denumirea Instituţiei bancare | ING BANK – Agentia A.Panu |
Adresa băncii | Iasi |
Cod Swift | |
număr cont RON |
RO96BRDE240SV60919862400
|
Date firma
furnizoare |
SC. IASIGSMREPARAȚII SRL
C.U.I. 46316886
Nr. ord. reg. com./an: J22/2167/2022
|
Luaţi in considerare că toate taxele pentru transferul bancar în contul cumpărătorului sunt suportate de acesta.
Livrarea şi expedierea
Livrarea se face prin mijloace electronice, email, sms, canale de comunicare tip messenger
Istoricul acestora constituie dovada activitatii, informatiei comunicate cat și a furnizarii materialului solicitat.
Pentru produsele fizice, se pot preda direct in magazin, sau la solicitarea clientului prin serviciile de curierat/posta.
Garanţie
Termenii si conditiile de garantie sunt diferite pentru serviciile din locatia/magazinul nostru. Difera in functie de serviciu, produs/componenta/subansamblu utilizat la procesul de service.
Acestea se comunica in scris si se iau la cunostinta individual si se accepta prin semnatura.
Nu se ofera garantie pentru operatiunile de tip software (si nu numai) intrucat acestea pot fi influientate de terti factori, directi si indirecți, independenti de firma noastra (valabil pentru serviciile de deblocare la distanta si cele din locatie)
Pentru produsele de tip software nu se pot returna banii, in cazul solicitatii din partea clientului. Pentru produsele fizice, la solicitare si in specificatiile legii se pot returna banii in magazinul nostrul Produsul trebuie sa fie in cornformitate: fără zgârieturi, lovituri, urme de uzură, și funcțional
Pentru reparațiile efectuate la dispozitivele preluate/predate prin serviciul de PRELUARE/PREDARE de la domiciliu, sau prin CURIERAT, se oferă garanție în magazinul nostru. Clientul are responsabilitatea de a ne trimite dispozitivul in cazul in care direste sa beneficieze de garantia oferita.
Colectarea datelor
In cadrul website-ului nostru și a canalelor de social media (sau platforme tip chat) , sunt formulare de adresare / solicitare informatii si preturi ce necesita sa completati cu datele dvs. pentru a va putea contacta/raspunde ( nume, adresa de email, nr. telefon). Prin bifarea sau utilizrea lor, acestora sunteti de accord sa le utilizam pentru a va contacta si pentru a va furniza informatii. Firma noastra nu colecteaza si stocheaza date in vederea distribuirii lor catre alte companii terte.
Prin utilizarea lor, clientul este de acord să i se prelucreze datele personale precum: numele, prenumele, datele de contact.
Canalele de informare pot fi: SMS, email, chat sau telefonic.
Clientul poate solicita conform legii europene GDPR interogarea platformei noastre de prelucrare a datelor și poate solicita eliminarea datelor personale din sistem printr-o cerere scrisa la punctul de lucru. Firma noastră, nu oferă accesul la terte persoane/companii asupra datelor personale ale clientilor.
Clientul care a furnizat datele personale poate solicita firmei sa verifice si sa stearga respecivele date stocate, conform termenilor si conditiilor indicate si specificate in legea GDPR.